Furox’s brow is furrowed like when I’m angry and Zippy is so much like me when I’m excited! But I also happen to be shy like Timi and, when I'm scared, I sometimes start to shake, like Tremble! Because I’m so young, I often find myself overwhelmed by what’s happening to me and I don't know what to do. Fortunately, the Moods are there to help me find solutions and feel better!
Moods are twelve small characters that represent the most common emotions and emotional behaviors in young children. Adorable, mischievous, and very expressive, it is easy for young audiences to identify with them! Their stories are inspired by the everyday lives of children. Moods help children connect to their emotions, to blossom, build positive relationships and develop better learning skills.