In a city where nature is reclaiming its rights, Daisy, an 8-year-old girl, encounters a crocodile. She is pragmatic and reasonable; he is unruly and confused. In trouble with the police for acts of carnivorism, he would really like someone to explain the city and its civilized rules to him. Fortunately, Daisy loves a challenge!