A demon haunts Adela's home, tormenting and harming her. This leads her to a psychiatrist's office, where medication is presented as the absolute remedy to all her problems. Yet what she truly needs is for someone to listen to what is really happening to her. The only place where her reality finds room is in religion and folk rituals, which leads her to visit a healer to whom she confesses how and when it all began.