The first ever preschool adaptation of the timeless masterpiece from Antoine de Saint-Exupéry and best-selling novel ever published.
In this uplifting and fresh take on the worlwide phenomenon, two ordinary kids embark on a thrilling and cosmic journey with the Little Prince and his amazing crew, the Fox and the Rose. From the school yard to the edges of the galaxy, the adventure and fun are on the way!