But just like life, the Wild West is full of surprises, and it isn’t long before Billy and his friends are faced with unexpected problems, some as thorny as cacti ! By overcoming them side-by-side and finding solutions together, Billy, Jean-Claude and Suzie turn each situation into an unforgettable slice of life !