Tsubaki, a young archivist, is enduring an overwhelming day at work. As she performs extra tasks, an infinitely slow loading bar pushes her over the edge. At the end of the day, the computer crashes, triggering an explosion of rage that transforms her into a devastating kaiju, ravaging her paper environment. Exhausted, Tsubaki leaves her office and changes her life.