On a Mediterranean island, a dark figure sails between shadows and steles. Guided by a poetic orison, she doubts verticality, her own existence, and descends to the shade beneath the shade, where everything is resolved. The answer lies in the world beneath the world, the self within the self. A visual hypnotherapy.