Not your typical 14-year-olds: Maya, Millie and Max have to juggle not just schoolwork, teenage problems and love stories on the daily… but also magic, for the 3 best friends are witches! Since Maya’s parents left for a round-the-world trip, her Uncle Markus has stepped in to run the house and take over the family business: the “W Detective Agency”. But Maya, Millie and Max have secretly set out to lend Uncle Markus a hand. Our young private eyes have a real knack for investigating and solving even the wackiest of cases. One mystery remains, however: what is up with Maya’s parents’ journey?