Lottie, a nine-year-old perfect little girl, discovers a sumptuous dollhouse in her attic. This dollhouse turns out to be the exact replica of the imposing Victorian house Lottie lives in. More than a simple toy, this dollhouse is a spot the differences game with very strict rules. Lottie begins her quest to find the differences between her house and its miniature replica.