Olivia, a ten-year-old girl addicted to her mobile phone and social networking sites, is abandoned by her parents on the edge of a motorway service area on holiday. Alone with her cuddly toy, the latter tries its best to get her to put down her phone and play with the toy instead, but things don't go according to plan!