All Shapes of Us tells the story of Honorine, Lola, Madi, Yohan, Karima and Nico. Six teenagers starting the new school year at The Hive, a school unlike any other specialized in eating disorders. At The Hive, they study and heal. Despite very different social backgrounds and life paths, our heroes all have one thing in common: a complicated relationship with their weight. Some need to lose it, others urgently need to gain it back, but all of them need to build — or rebuild — self-confidence and find a way through. Quickly. Will the friendship they form be strong enough to help them accept their reflection in the mirror and, maybe even learn to love it?