Paraguay, 1959. Under a suffocating military regime, the charismatic and mysterious Narciso returns from Buenos Aires with rock & roll in his veins. He becomes a radio sensation and a symbol of freedom. Desired by both men and women, Narciso captivates and unsettles. After his final show, he is found lifeless. In a country where silence reigns and fear smothers the truth – who killed Narciso?