Chela and Chiquita, both descended from wealthy families in Asunción, Paraguay, have been together for over 30 years. But recently their financial situation has worsened and they begin selling off their inherited possessions. But when their debts lead to Chiquita being imprisoned on fraud charges, Chela is forced to face a new reality.