My name is Chloé, I'm anorexic. My battle is not to live a long time, but to know, at the time I must depart from this world, what I have contributed to it. I dreamed of becoming a prima ballerina, but I because of my illness I stayed at the bottom of the ladder. My name was Chloé, I was twenty-five years old.