A drag queen singer’s boyfriend tells him that he is HIV positive. Between ballads and performances, he will experience intense and sensitive hours, as his convictions are shaken. Ángel Molina, a Paraguayan filmmaker and drag performer himself, exposes a heartfelt story of disarming sincerity, of (in)comprehension and love that never fades.