Ki-Tae lives alone in Seoul. He jumps from one boring part-time job to another, rarely goes out, works at night, and sleeps during the day. Nearing thirty, he’s stuck in a vicious cycle of frustration. One day, he receives a mysterious phone call. Hejin is his number neighbor — she’s bored, dreams of painting, and just wants to get to know him.