Paper Boat is an AR game/interactive experience that draws the passerby’s attention to the impact of global warming and rising sea level in coastlines areas, using the elements of play, animation, and scientific data. One of the main issues we face in society in this regard is that we can’t directly see what is happening around us or envision the pace of climate change in our daily lives. This interactive, audiovisual AR project brings visualization to the exceedingly fast-paced melting glaciers, with rising average temperatures, and other global warming data on sea shores.