When her husband dies, Camille moves with her 11-year-old son, Martin, to live near her younger sister. Martin has been virtually silent since the tragedy. Camille is worried. Until one day he tells her about Jeff, his new friend... Martin finds his smile and his zest for life again. Camille is happy. When Martin is invited to sleep over at Jeff's house, she gladly agrees. But the next day, after school, Martin is nowhere to be found, and Camille discovers that no pupil answers to the name Jeff... Where has her son gone? His mobile phone is not answering. Very quickly, everything seems to indicate that he has been kidnapped.