Guy Farkas, aka Le Teckel, is a living legend in the world of pharmaceutical sales. Decked out in his Aviator glasses and impeccable raincoat, he always hits the mark. When a scandal rocks the prestigious Sopharma laboratory, the board send in an ambitious young executive called Marylou to help him out. Their mission is to restore the laboratory’s image... and unearth the mole who’s been leaking secrets to the press.