Michel and Cathy, a couple worn down by time and financial difficulties, no longer really talk to each other. Until the day Michel, trying to avoid a bear on the road, hits a car and kills both occupants. Two dead and two million in used bills in the trunk, it's bound to make you want to talk again. And especially to keep quiet.