Mimi is almost thirty years old and for the first time in her life, someone trusts her : Paul, a lawyer on the sidelines threatened with disbarment. In fact, Paul does not have much choice, no one wants him anymore. So Mimi goes for it and finds him a golden deal, the one that could put him back on track...