Malik's goal is to become one of the world’s greatest mezzo-sopranos. Her determination earns her a place in the prestigious École Nationale de musique de Paris, headed up by Anne Dune. From then on, she strives, against all odds, to rise to the ranks of the finest opera singers, with the help of an unconventional and decidedly non-academic teacher who helps her progress by encouraging her to reconnect with her injured body.