In a village in Reunion Island, 10-year-old Nelson dreams of becoming a great singer to make his mother, who has raised him alone, proud. After applying for the TV singing contest Star Kids with the help of his friends Mia and Zizou, they decide to find a coach to get ready for the competition. Luckily, Pierre Leroy, an outdated French singer, is touring on the island. When Pierre, disillusioned and solitary, meets with the stubborn Nelson, harmony is hard to find... Until their passion for singing gets them closer. Will it be strong enough for Nelson to reconnect with his mother and for Pierre to rediscover the desire of his early days?