Sixty-year-old Loic le Tallec never really took care of his son. When his son is killed in a car accident, Loic is devastated. He becomes obsessed with finding the person who now lives thanks to his son's transplanted heart. This leads him to Hugo, a young man who this new heart has made totally unreasonable and uncontrollable. Their encounter promises to be explosive.