Bangui, Central African Republic. 17-year-old Robert dreams of a career in music, but civil war is tearing the country apart. When both his parents are thrown into prison, he is left to look after his four younger siblings on his own, juggling daily life, odd jobs, school exams and concert stages, determined to follow his dream.