Having arrived in France six months earlier, Shadi struggles to adapt and feels lonely. As the Iranian New Year approaches, her encounter with Arezou, a cheerful and spontaneous Franco-Iranian woman, turns her life upside down. Their friendship becomes a quest for freedom and stability, which always seems fragile, between exile, friendship, love and political awakening.