Contrary to this idea, this film breaks down preconceived notions and reveals little-known aspects of sharks: delicate, shy, ingenious, harmless... Sometimes clumsy or unlucky, they too are prey and must fight hard to defend themselves. Surviving in the ocean is not as easy as we think, even for a shark!
Thanks to exclusive 4K footage filmed by Didier Noirot, sharks reveal a secret part of their private lives and show us behaviours never seen before. This immersion into their private lives could well change the way we view sharks forever.