June 1941, Hitler attacks the USSR: he wants to conquer this ‘living space’ he dreams of for his Reich. He comes up against the realities of the enemy: the vastness of the territory, the polar cold, and the determination of a people with inexhaustible human resources. How far will Hitler take Germany?