Educational and entertaining, the animated short series, Science in Progress takes us into a journey at the heart of the scientific breakthroughs of our history. The three-minute episodes will give us the clues, the twist-and-turns, and the experiences that allowed scientists, from Antiquity to nowadays, to achieve discoveries in all scientific fields.