After a failed attempt to help Zig eat Marina, Bernie is now lost at the bottom of the ocean! In this hostile environment, our genius inventor relentlessly tries – with strategies always crazier than the last – to return to his island and reunite with Zig. But with his new clumsy and wacky neighbors, it sure won’t be easy.