Young Geo explores Tangra-planet, an amazing place with geometrical landscapes, along with his friends the Tangranimals . These amusing creatures can link together like Tangram pieces, and thus create all sorts of vehicles, creatures and objects. With that power, plus a good measure of imagination, Geo and his friends are ready to meet any challenge!