Ana Pumpkin is 5 years old. Playful and impish, she has a ball trying to find clever solutions to her daily adventures – sometimes a little cheeky but always funny! With a tone that is both warm and comical, we follow Ana and her big and ever-faithful dog, Fleas, as she leads the very young public through from one surprising situation to the next.