My breasts? They’re too small—even Fanny says so. My butt? I hate it. My face? Throw it in the trash. Thanks to Muse, I could become someone else. In just thirty days, I’d have slimmer legs, a perkier bust, and a firmer butt. And finally, I would be beautiful.