It's Saturday, a day of rest. A woman wakes up early to give herself a birthday present: some time to write. But every time she finds inspiration, she is interrupted by household chores that require her attention: the children, the laundry, meals. The mental load of these tasks eventually becomes unbearable and she reaches a breaking point.