Produced by Bayard Jeunesse Productions, Vampirette & Me follows the silly and spooky daily life of Vampirette and Emma, two friends as different as they are inseparable. Vampirette is sunny and whimsical, Emma is weird and thoughtful, and, moreover, she is the only human in a school populated by vampires and other fantastical creatures.