In early 20th-century Paris, the brilliant young inventor Montclair faces off against the craziest mythical creatures unleashed by a malefic scientist! From the gargoyles of Notre-Dame to the mummies of the Louvre, and even the mysterious phantom of the Opera! To stop them, Montclair must constantly build and test new inventions, each one more unexpected than the last. Fortunately, he can count on his spirited allies: Abigail, a witty Scottish ghost, and his intrepid neighbors, Eddie and Lisa. Together, they blend creativity, courage, and a healthy dose of improvisation to protect Paris’ most iconic monuments - one monster at a time.