Best friends Bobby and Romy accidentally unleash evil into their sleepy hometown in Brittany. They're helped in their fight against the creatures of doom by a mysterious teenaged warrior named Kim. In this episode, they take Kim to an arcade in the hopes of teaching her how to be a "real" teenager.