Every year, Rose and Lina, two sisters who aren't particularly close, have to make the trip to Ostend in Belgium for the traditional New Year's Day swim imposed by their mother. Problem: she is no longer there... she's dead. Between a wild boar, a disco lady, and knights, Rose and Lina try to get along.