The body of the woman and the mystery of the new life creation together with the mother – child connection is the key to humanity. A subject rarely explored with honesty as both a woman’s power and weakness, the film takes multiple angles from the desire to have a child to the perspective of a new born daughter, bonding the woman’s body with her often-hidden savage soul.