My dad works at an exhibition dedicated to dinosaurs, but this job bores him deeply. What he loves most of all is watching nature change with the seasons. Sometimes, all it takes is a tiny seed to change things! With it, you can grow a vegetable garden, but you can also nurture the garden you carry within yourself.