Discover a musical fable on the Robinson Crusoe myth: The Little Prince meets Monty Python. Robinson is a doctor and his solitude is voluntary in an island invaded by migrants, NGOs and guards. He saves Friday, a castaway, the only survivor of his illegal refugee boat. During his journey on the island, Robinson encounters extraordinary beings and events. He will confront current affairs through visual poetry and symbolism in a world where everybody looks for its own paradise.