Ivan Semciuc (a journalist), is a charismatic man nonetheless guilty of cynicism and lack of compassion. A seemingly meaningless sexual encounter with a translator in a hotel room in Kabul produces a vital revolution in Ivan’s unshakeable lifestyle.