Sophie organises guided tours in the exclusion zone of the Golfech nuclear power plant, in southwestern France. In the aftermath of a disaster that occurred a few years earlier, she invites curious visitors from around the world to put on hazmat suits, masks, and dosimeters to explore the irradiated land on a Segway, where decontaminators are still at work. A tour led by a local guide who has little left to lose and much to gain.