In the World of Twelve, where adventurers seek glory and loot, Morshiken, a Sram in dire straits, tries to manage his dungeon... A ruin so foul-smelling that anything with a nose (or snout) prefers to avoid it. Penniless and trapped in a spiral of endless failure, our hero desperately seeks to keep his business afloat. Luckily, he can count on SDF, a surprisingly sensible Iop rapper (for an Iop). Small twist: Morshiken can break the fourth wall, complain about the narrative, and try, often in vain, to change his destiny. Between absurd comedy and biting satire, Morshiken revisits the DOFUS universe through an unlikely quest: to turn a ruined dungeon into a legendary place.