The legendary Marsupilamis swap the wild Palombian jungle for an even wilder place: the city. There, twins Jade and Mica find their world turned upside down when their explorer parents entrust them with three mysterious Marsupilami eggs. Once they hatch, the siblings must get creative to keep their new friends hidden after all, no one knows these energetic creatures exist, and predators could be lurking around every corner.