The dazzling return to the world’s screens of the most pop family of them all!! With a second season currently airing, a third in production, and a 55th anniversary coming up, the legendary Barbapapa family is once again bringing creativity to our children's everyday lives. Every generation should have the chance to grow up with Barbapapa!