In “Il est une fois”, we meet a little Belgian hood, a blue beard, a wolf on a motorbike, a duck with golden eggs, 3 little pigs and many other characters we feel we already know, but who turn out to be very different. Since fairy tales cross centuries and borders, here they are the occasion for a modern, colourful journey that visits Marseille, passes through Montreal and ends in Brazza. Fasten your seatbelts and get ready for ready for take-off!