Tarzan was raised by apes. Mowgli was raised by wolves. Gigi was raised by… goats!
This is the story of Gigi, a 13–year-old girl who just happens to have been raised by mountain goats. But now that she’s a teenager, her Nanny and Billy think it’s time that Gigi spread her wings (her… horns?), so this year she will attend a boarding school and, for the first time in her life, spend time around actual people.