Goat Girl is a quirky coming-of-age comedy about Gigi, a pre-teen raised by goats, facing her biggest challenge: school! She must interact with actual people and make friends. In this episode, Gigi, Saige, and Sully hunt for Goodenough's legendary ghost to see if it's real.