Join the adorable trio – Cornelia, Cesar and Charlie – charismatic siblings with curly tails, as they embark on their passion for construction, every day. They share a deep love for building, problem solving and their wonderful community in Fine Forest. There’s one more thing they have in common: they all have a lot to learn about working together. When they manage to work as a team, the impossible becomes possible!